Wielojęzykowość

Jedna strona, wiele języków

Świat staje się globalną wioską głównie za sprawą internetu. Stwarza on niepowtarzalną szansę dla lokalnych przedsiębiorców, aby dotrzeć do milionów ludzi na całym świecie. W przeciwieństwie do tradycyjnych usług marketingowych, których charakter jest typowo lokalny, strona internetowa może zostać odwiedzona przez dowolną osobę z każdego zakątku świata. Warto ją przywitać w jej ojczystym języku.

 

Zalety

Usługi polskich firm stają się coraz bardziej konkurencyjne na arenie międzynarodowej Aby nie stracić potencjalnego klienta zza granicy, warto przygotować stronę w jednym, lub kilku językach obcych. Dzięki temu możesz dotrzeć do większej ilości odbiorców, zwiększyć popularność swojej strony a tym samym zyski Twojej firmy.

multilang

Nasze strony automatycznie rozpoznają kraj, w którym są wyświetlane i dopasowują język do danej strefy geograficznej. To proste i skuteczne rozwiązanie eliminuje podstawowy problem dla klientów zagranicznych – odnalezienie strony w jego wersji językowej. Dodatkowo dostępny jest manualny przełącznik wersji językowych.